Mam nadzieję, że wczorajsza TRASA doTERRA w Warszawie sprawiła wiele przyjemności i dostarczyła wielu cennych informacji. Zwrot „mam nadzieję” jest autentyczny, bo w przeszłości niezwykle często zdarzało się, że cześć uczestników zupełnie niczego nie uczyniła z wiedzą i doświadczeniem przekazanym na podobnych seminariach.
Chciałabym wrócić do wypowiedzi Anety Jagielińskiej (poziom Silver), która wyraziła żal, że w czasie swoich rozmów i spotkań do informacji o olejkach eterycznych tak późno włączyła temat biznesu. Cieszę się również, że wśród odpowiedzi na pytanie „co dała ci doTERRA” (w kwestii biznesu) chyba najistotniejszą była odpowiedź: CZAS.
.
.
Na uwagę zasługuje jeszcze odpowiedź będącej już w wysokiej ciąży Kingi Duszyńskiej (poziom Silver), która mówiła o ilości czasu poświęcanego na biznes doTERRA. Myślę, że niejeden uczestnik tej konferencji był zaskoczony, że mówiła o zaledwie 4 godzinach dziennie, będąc zawodowym liderem w doTERRA. Ileż to osób znamy, które za kilkakrotnie mniejszą pensję pracują dwa razy więcej, często w atmosferze i presji o której nawet nie warto wspominać.
Chciałabym zwrócić uwagę na jeszcze jeden, szalenie istotny aspekt tej konferencji. Wśród liderów doTERRA, które występowały na scenie zauważalny był spokój i pogodny styl wypowiedzi, chociaż należy pamiętać, że występowanie przed grupą ponad 200 osób na sali nie jest łatwe i większość osób ma z tym spory problem. Właśnie biznes MLM daje tę radość, wewnętrzny spokój, zwiększa Twoją listę znajomych, ale nie o tych, którzy zazdroszczą Ci czegokolwiek, ale osoby, które kibicują Tobie, by Twoje życie było zdrowsze i piękniejsze. Ta cecha biznesu często wymieniana jest jako jedna z najbardziej istotnych dla osób działających z biznesie MLM.
Jak już wiesz, w najbliższych dniach odbędzie się zamknięty warsztat, na którym będziemy mówić o tym jak skutecznie mówić do znajomych o biznesie i produktach doTERRA. Cieszę się, że wspomniana wyżej Aneta Jagielińska mówiła o tym, że dość późno zrozumiała i wprowadziła tę informację do swojej pracy. My nie powtórzymy tego błędu, choć trzeba pamiętać, że rozmowa na temat biznesu jest znacznie trudniejsza niż informowanie kolejnych osób o wspaniałych olejkach doTERRA.
Dlatego właśnie będziemy kreować i intensywnie trenować właściwy styl przedstawiania doTERRA. Jeśli budować ten biznes, to wyłącznie w taki sposób, żeby dawał trwałe korzyści w postaci stabilizacji punktowej, jednocześnie mającej tendencję wzrostową. Takie działanie daje pewność i radość ze swoich działań.
Jak mówi się w świecie biznesu MLM, na takie konferencje jedzie się „po jedno zdanie”. Ty zdaniem była dla mnie informacja dyrektora na Europę Oliviera, że doTERRA kupiła na Hawajach teren i za zgodą rządu obsadziła go drzewami sandałowymi z których dopiero po 25 latach będzie można pozyskać olejek eteryczny. To informacja, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że wybrałam właściwą firmę, która planuje na kilkadziesiąt lat do przodu. Dla mnie jest to potwierdzenie faktu, że nie pomyliłam się w decyzji, że wybrałam firmę z którą chcę pozostać na drugą połowę swojego życia.
Mariola
.
.
.
.